maandag 19 september 2011

Kinect: Lachen of serieus werk?


WII of KINECT?
Tijdenlang heb ik getwijfeld. Wil ik nu een WII of zal ik toch maar de Kinect aanschaffen? Ik heb al een X-box dus lijkt het logischer toch voor de Kinect te gaan. Maar toch blijft de twijfel. Is hij wel zo goed als beweerd wordt, zijn er wel genoeg leuke spelletjes en wordt hij binnenkort echt niet veel goedkoper? En toen ik laatst bij vrienden op de WII speelde had ik toch ook wel erg veel lol.

Afgelopen week ben ik toch maar overstag gegaan: De kinect staat te pronken in onze huiskamer.. en leuk dat ik het vind! Voordat ik ging beginnen met het spel Kinect Adventures heb ik eerst de meubels aan de kant geschoven. Ik beschik namelijk niet over een zee van ruimte in de woonkamer, en eigenlijk heb je die wel nodig wil je met zijn tweeen kunnen spelen. Ik kwam er al snel achter dat je flink je best moet doen, en ja, je wordt er dan ook moe van :-)

Lekker dansen
Ik ging de demo van Dance Central proberen, maar dat viel wel tegen. Op de oude X-box had ik een dansmat, waar je alleen de passen met je voeten moest doen. Maar dat is bij dit spel wel even anders, je heupen, armen en benen moeten allemaal vrolijk mee doen, waardoor je echt aan het dansen bent. De liedjes zijn modern, en het leuke is dat je steeds nieuwe nummers kunt downloaden zodat de game ook mee gaat met zijn tijd. Kortom: erg leuk, en voor mij zeker wel de moeite waard om de hele game aan te schaffen. En voor jullie? Kom in het najaar de Kinect maar eens uitproberen op de jongerenafdeling in Heerhugowaard!

Conslusie
Tot nu toe heb ik al aardig wat tijd gestoken in het gamen met de Kinect, en wanneer je een spel met vrienden speelt is het nog leuker!
Dus ja, de Kinect is LACHEN maar zeker ook SERIEUS WERK!

Reserveer spellen voor de Xbox, Xbox 360 en Xbox Kinect in onze catalogus

Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten