vrijdag 4 juli 2014

VakantieBieb-app voor de tablet




Per 1 juli is de VakantieBieb-app weer beschikbaar. Ik was erg benieuwd welke
boeken er deze keer op kwamen te staan en ben blij verrast dat er zulke leuke en vrij recente titels bij zittten!

Het Rosie Project van Graeme Simsion bijvoorbeeld. Een heel erg grappig boek over een autistische man die op zoek is naar een vrouw. Hij doet dat d.m.v. een datingsite waarop hij een lijst met voorwaarden plaatst waaraan zijn toekomstig vrouw aan moet voldoen. Ik moest soms echt hardop lachen!

Of Toen ik je zag: Isa Hoes vertelt hoe het was om te leven met haar echtgenoot, Antonie Kamerling, die leed aan depressiviteit en op 6 oktober 2010 zijn leven beëindigt. Dit boek is veel gevraagd in de bieb en staat al 33 weken op de Bestseller lijst.

Er zitten ook spannende boeken bij van o.a. Saskia Noort, Nicci French, Deon Meijer , Arnaldur Indridason en Suzanne Vermeer.

Deze keer staan er ook een paar tijdschriften op en ook gewilde jeugdboeken ! Zelfs een paar reisgidsen ....

Over een paar dagen ga ik kamperen in Zuid-Frankrijk en mijn tablet gaat dus lekker mee! Overdag lees ik boeken van papier en s'avonds op de tablet want dan heb ik gelijk goed licht! Helemaal happy!

Meer lezen over de VakantieBieb-app? Klik dan hier.

Iedereen een hele fijne zomer gewenst!

Ingeborg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten