vrijdag 26 februari 2016

(Bijna) te laat...

Het is zo'n dag
Zojuist attendeerde een collega mij erop dat ik vandaag weer aan de beurt ben voor een blogpost...
O jee, waar ga ik over bloggen, ik heb nog een kwartier, paniek!
En het gaat al zo lekker vandaag...Tot 9 uur vanochtend konden we niet werken en tot 12 uur niet mailen in verband met ICT-onderhoud. Ik plan workshops voor jeugd en volwassenen waarbij ik wél steeds de juiste dag prik, maar niet de juiste datum. Ik haal een nieuwe stekker voor de iPads en dat blijkt bij terugkomst in de bibliotheek uiteraard de verkeerde te zijn...
Het is zo'n dag.

Zen
Volgens mij is het hoog tijd voor weekend. Na vijf dagen, drie vestigingen en mijn topdag vandaag wordt het dus hoog tijd om weer even tot zinnen te komen.
Dat kan ik op twee manieren doen.
Of het wordt hoog tijd om de mindfullness boeken weer eens uit de kast te halen, of ik ga proberen om op vakantie naar Schotland te gaan. Het t-shirt heb ik al:


Er staat niets gepland voor dit weekend, dus ik verwacht maandag weer fris en bij zinnen aanwezig te zijn!
Alle lezers een goed en rustig weekend gewenst!

Sanneke

Mindfullness boeken vind je door in de catalogus te zoeken op 'Woorden' en 'Mindfullness' in te typen, we hebben er genoeg
Of toch naar Schotland, ook die materialen hebben we in huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten